Субота, 19 Квітня, 2025

Hermes випередив LVMH завдяки стратегії ексклюзивності

Останні новини в світі

Французький модний будинок Hermes став найдорожчою люксовою компанією у світі, випередивши свого головного конкурента – концерн LVMH, до якого входять такі бренди, як Louis Vuitton, Dior і Sephora.

Повідомляє The Bell у своєму Telegram-каналі

Проблеми LVMH на ринку

Це сталося після того, як акції LVMH різко впали через несприятливі фінансові результати за перший квартал 2025 року. Люксовий ринок зараз переживає труднощі, що виникли на фоні економічної нестабільності після пандемії. Споживачі середнього класу зменшили свої витрати, а уповільнення економіки Китаю додало негативного впливу.

Крім того, митна політика президента США ще більше посилила занепокоєння інвесторів. Погані фінансові результати LVMH (зокрема, продажі шкіряних виробів впали на 5%, тоді як очікували зростання на 1%) спричинили падіння акцій компанії на 7%.

Успіхи Hermes на фоні кризи

Своєю чергою, Hermes продовжує демонструвати стабільний розвиток. Бренд зберігає свою стратегію ексклюзивності, що дозволяє йому переживати економічні труднощі значно легше за інших. Наприклад, компанія випускає надзвичайно дорогі сумки Birkin та Kelly, які продаються обмеженими партіями.

За даними дослідження платформи Baghunter, сумки Birkin в середньому збільшуються в ціні на 14,2% щорічно — це значно більше за середньорічну дохідність індексу S&P 500 (10%).

Нагадаємо

Нещодавно видання Invest News повідомляло, що модний дім Prada купує Versace за 1,38 мільярда доларів, зміцнюючи позиції на ринку розкоші та повертаючи бренд в італійську власність.

Подібні записи

ЗАЛИШІТЬ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар
Будь ласка, введіть своє ім'я

Події в країні