Модний дім Prada уклав угоду про придбання італійського бренду Versace за 1,38 мільярда доларів. Найбільше злиття в історії компанії дозволить Prada зміцнити свої позиції як одного з лідерів італійської моди.
Повідомляє видання Bloomberg
Угода має стратегічне значення, оскільки повертає легендарний бренд Versace в італійську власність. Це надає бренду можливість конкурувати з такими гігантами індустрії розкоші, як LVMH і Kering. Крім того, угода дозволить Versace отримати нові перспективи для розвитку в умовах жорсткої конкуренції на світовому ринку.
Придбання Versace Capri
Варто зазначити, що у 2018 році американська компанія Michael Kors (тепер Capri Holdings) придбала Versace за 1,8 мільярда євро. Однак амбіції Capri подвоїти доходи бренду не виправдалися. Сам бренд вже не є таким домінуючим, як у 1980-х та 1990-х роках.
Водночас продаж Versace дозволить Capri зміцнити свій баланс, викупити акції та направити інвестиції у свій основний бренд — Michael Kors. Однак новина про угоду призвела до падіння акцій Capri на 13% на Нью-Йоркській біржі, а за останній рік ціна акцій знизилася на 66%.
Стратегія зростання Prada
Придбання Versace допоможе Prada не лише зміцнити свої позиції, а й вийти на новий рівень в змаганні з великими конкурентами, про це повідомляло видання Invest News раніше. Однак, попри це, ціна акцій Prada за останній рік знизилася на 32%, і сьогодні її вартість оцінюється у 14 мільярдів євро, що значно менше, ніж 264 мільярди євро у LVMH.
Цей крок Prada є частиною її стратегії активного зростання через злиття та поглинання після рекордних результатів 2024 року, що може стати важливим етапом у боротьбі за лідерство на ринку розкоші.