Онлайн-рекламний бізнес Amazon заробив 14,3 мільярда доларів у третьому кварталі, що на 19% більше, ніж минулого року. Ця сума відповідала прогнозам аналітиків. У четвер компанія опублікувала свої фінансові результати.
Повідомляє: CNBC
Загальні продажі Amazon у третьому кварталі склали 158,9 мільярда доларів, що перевищило очікування аналітиків у 157,2 мільярда доларів. Хоча рекламний бізнес Amazon все ще займає невелику частину загальних доходів, його зростання робить компанію серйозним конкурентом для таких гігантів, як Alphabet (Google) та Meta (Facebook). Зараз Google займає 27,7% світового ринку цифрової реклами, Meta – 22,8%, а Amazon – 8,8%.
Конкуренція на ринку цифрової реклами
Рекламний дохід Meta у третьому кварталі становив 39,9 мільярда доларів, що також на 19% більше, ніж минулого року. Це трохи перевищило очікування аналітиків. Реклама склала 98,3% загального доходу Meta.
Alphabet отримала 65,85 мільярда доларів доходу від реклами, що на 10% більше, ніж роком раніше. Доходи від реклами на YouTube зросли на 12% до 8,92 мільярда доларів.
Microsoft також звітувала про зростання доходів від реклами на 18%. Соціальні мережі Snap і Reddit також повідомили про зростання: Reddit – на 68% до 348,4 мільйона доларів, а Snap – на 15% до 1,37 мільярда доларів.