Цього тижня Китай розпочне введення тимчасових антидемпінгових заходів щодо бренді, імпортованого з Європейського Союзу. Про це йдеться в повідомленні Міністерства торгівлі, опублікованому у вівторок, через кілька днів після того, як ЄС проголосував за введення мит на електромобілі китайського виробництва.
Повідомляє: CNBC
Згідно з новими правилами, китайські митники почнуть збирати депозитні збори з компаній, що продають бренді з ЄС, починаючи з цієї п’ятниці. Сума залогу становитиме від 30,6% до 39% від загальної вартості продукції. Нові заходи вводяться на фоні спаду китайського імпорту коньяку та бренді: за даними UBS, у серпні обсяги знизилися на 40% в річному обчисленні.
Європейська комісія повідомила, що оскаржить тимчасове введення заходів Пекіном на рівні Світової торгової організації. «Ми вважаємо, що ці заходи необґрунтовані, і рішуче налаштовані захищати промисловість ЄС від зловживань інструментами торгового захисту», — зазначив представник Європейської комісії з торгівлі та сільського господарства Улоф Гілл.
Митні тарифи ЄС
Введення антидемпінгових заходів було зроблено після того, як у п’ятницю Європейський Союз проголосував за введення остаточних мит до 45% на електромобілі китайського виробництва. Додаткове мито, яке може становити до 35%, буде додано до вже існуючої ставки в 10%.
Китай «крайньо незадоволений» рішенням ЄС про введення антидотичних мит на китайські електромобілі, заявив представник Міністерства торгівлі, назвавши це протекціоністським актом, який «несправедливий, не відповідає вимогам і необґрунтований».
Нагадаємо:
У серпні 2024 року Китай заявив, що не вводитиме антидемпінгові заходи, незважаючи на висновок про те, що європейські виробники лікерів продавали бренді в Китаї за заниженими цінами на 30,6% до 39%.