З якими труднощами довелося зіткнутися під час створення найбільшої україномовної студії Maincast і як їх вдалося подолати?
Хто заснував і володіє Maincast?
Влітку 2018 року було оголошено про створення української студії освітлення Maincast. Керівниками компанії стали V1lat і його партнер по RuHub Андрій Григор’єв. Також до них приєдналися кіберспортивний тренер Олександр Воронов і головний продюсер конкуруючої компанії Starladder Олександр Смаглюк.
Історія студії Maincast
Основним проривом для компанії стали кіберспортивні трансляції чемпіонату світу з популярної комп’ютерної гри Dota 2 у 2019 році. Трансляція кваліфікацій на The International 2019 від Maincast стала найпопулярнішою у світі, зібравши 58% усіх переглядів кваліфікацій на Twitch. Того ж року Maincast також спробував себе в ролі організатора турнірів, провівши два онлайн-турніри.
У 2020 році Maincast отримала ексклюзивні права на висвітлення турнірів із Dota 2 від ESL і DreamHack, а також на серію турнірів ESL Pro Tour із CS:GO. Це не тільки дало змогу студії обійти конкурентів, а й зробило її свого роду монополістом у сфері кіберспортивних трансляцій у регіоні.
Завдяки цій вигідній угоді Maincast змогла зібрати ще сильнішу команду, особливо серед коментаторів, які раніше працювали з конкурентом Starladder. Спочатку вони співпрацювали на умовах оренди, а потім перейшли до повноцінних угод про співпрацю.
Досягнення Maincast та історія після 24 лютого 2022 року
Українська компанія однією з перших почала впроваджувати технологію 3D-графіки для відображення статистики та в перервах між іграми, що зробило трансляції більш видовищними порівняно зі звичайними статичними зображеннями.
Компанія швидко зростала і розвивалася, проте початок повномасштабного вторгнення вніс свої корективи. Майже всі співробітники студії почали ділитися у своїх соцмережах реальними подіями, що відбуваються в Україні.
Через це вони зіткнулися з хвилею обурення з боку росіян, ч