У 2024 році продажі Volkswagen зазнали падіння на 2,3%, склавши трохи більше ніж 9 мільйонів автомобілів. Це сталося через зусилля компанії скоротити витрати в Німеччині та вести цінову війну на своєму найбільшому ринку — в Китаї, що призвело до значних труднощів для бренду.
Пише видання Epravda
Скорочення продажів Volkswagen
Зокрема, продажі в Німеччині знизилися на 2,2%, а в Китаї — на 10%, де компанія зіштовхнулася з “запеклою ціновою війною”. Однак продажі електричних автомобілів у Китаї продемонстрували позитивну динаміку, зростаючи на 8%, на тлі глобального скорочення на 3,4%.
У вересні Volkswagen переглянув свої прогнози на 2024 рік, знизивши їх до близько дев’яти мільйонів машин. Причиною стали проблеми з продажами основного бренду, який розпочав кампанію з скорочення витрат для підвищення прибутковості в умовах жорсткої конкуренції та зниження попиту.
Труднощі німецьких брендів
Схожі труднощі переживають й інші німецькі автовиробники, зокрема Mercedes-Benz, BMW та Porsche. Усі вони зафіксували значні втрати як на внутрішньому ринку, так і в Китаї, через стримування споживчих витрат та уповільнений ринок електричних автомобілів.
Водночас бренди Skoda та SEAT/CUPRA показали позитивні результати, перевершивши Volkswagen з ростом продажів на рівні 7%, у той час, як сам Volkswagen зазнав спад на 1,4%.
Нагадаємо
Нещодавно видання Investnews повідомило, що Соціал-демократична партія Німеччини, яку очолює канцлер Олаф Шольц, планує впровадити нові субсидії на електромобілі. Це має стати ключовим елементом її економічної політики напередодні майбутніх виборів.