Онлайн-турагентство Booking Holdings (NASDAQ: BKNG) 30 жовтня оголосило, що його прибуток і виторг за третій квартал перевищили прогнози аналітиків. Це сталося завдяки стійкому попиту на міжнародні поїздки, який компенсував слабкість внутрішніх подорожей у США та Китаї.
Повідомляє: INVESTING
Зростання ночівель та фінансові показники
Після закриття торгів акції компанії зросли на 4,3%.
Попит на міжнародні подорожі в Європі та багатьох країнах Азії залишається стабільним, попри зниження внутрішніх поїздок у США та Китаї через макроекономічні труднощі.
«Ми раді повідомити про 8% зростання кількості ночівель у третьому кварталі, що перевищило наші попередні очікування, зокрема завдяки високим показникам у Європі», — зазначив генеральний директор Гленн Фогель.
Загальна кількість ночей, проведених у Booking, склала 299 мільйонів, що на 8,1% більше, ніж минулого року. Компанія також повідомила про валові бронювання на суму 43,4 мільярда доларів у третьому кварталі, що на 9% більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
Компанія з Норуолку, штат Коннектикут, повідомила про скоригований квартальний прибуток у розмірі 83,89 долара на акцію, перевищивши прогнози аналітиків, які очікували 77,52 долара.
Загальний виторг за квартал, що закінчився 30 вересня, склала 7,99 мільярда доларів, що на 9% більше, ніж роком раніше. Аналітики в середньому очікували виторг на рівні 7,63 мільярда доларів у третьому кварталі.