Середа, 15 Січня, 2025

Продажі Volkswagen знизилися через цінову війну в Китаї та скорочення витрат

Останні новини в світі

У 2024 році продажі Volkswagen зазнали падіння на 2,3%, склавши трохи більше ніж 9 мільйонів автомобілів. Це сталося через зусилля компанії скоротити витрати в Німеччині та вести цінову війну на своєму найбільшому ринку — в Китаї, що призвело до значних труднощів для бренду.

Пише видання Epravda

Скорочення продажів Volkswagen

Зокрема, продажі в Німеччині знизилися на 2,2%, а в Китаї — на 10%, де компанія зіштовхнулася з “запеклою ціновою війною”. Однак продажі електричних автомобілів у Китаї продемонстрували позитивну динаміку, зростаючи на 8%, на тлі глобального скорочення на 3,4%.

У вересні Volkswagen переглянув свої прогнози на 2024 рік, знизивши їх до близько дев’яти мільйонів машин. Причиною стали проблеми з продажами основного бренду, який розпочав кампанію з скорочення витрат для підвищення прибутковості в умовах жорсткої конкуренції та зниження попиту.

Труднощі німецьких брендів

Схожі труднощі переживають й інші німецькі автовиробники, зокрема Mercedes-Benz, BMW та Porsche. Усі вони зафіксували значні втрати як на внутрішньому ринку, так і в Китаї, через стримування споживчих витрат та уповільнений ринок електричних автомобілів.

Водночас бренди Skoda та SEAT/CUPRA показали позитивні результати, перевершивши Volkswagen з ростом продажів на рівні 7%, у той час, як сам Volkswagen зазнав спад на 1,4%.

Нагадаємо

Нещодавно видання Investnews повідомило, що Соціал-демократична партія Німеччини, яку очолює канцлер Олаф Шольц, планує впровадити нові субсидії на електромобілі. Це має стати ключовим елементом її економічної політики напередодні майбутніх виборів.

Подібні записи

ЗАЛИШІТЬ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар
Будь ласка, введіть своє ім'я

Події в країні