Starbucks оголосила, що з березня 2025 року компанія почне надавати 18 тижнів 100% оплачуваної відпустки на догляд за дитиною для батьків. Це рішення стосується всіх співробітників, які працюють не менше 20 годин на тиждень. Крім того, ті, хто не є біологічними батьками, матимуть право на 12 тижнів оплачуваної відпустки. Про це повідомляє видання MorningBrew на своїй сторінці у Facebook
Підтримка працівників Starbucks
Раніше компанія пропонувала лише 6 тижнів оплачуваної відпустки та 12 тижнів неоплачуваної, але нові зміни були впроваджені після тривалого спаду продажів. Брайан Ніккол, генеральний директор Starbucks, вважає, що більш задоволені співробітники зможуть краще обслуговувати клієнтів і зробити магазини більш привабливими для покупців.
Цей крок є частиною стратегії підвищення морального духу працівників, що дозволить компанії швидше реагувати на потреби споживачів і зміцнити свою позицію на ринку. Згідно з даними Бюро трудової статистики, лише 16% працівників сфери обслуговування в США мають доступ до оплачуваної сімейної відпустки. Для порівняння, більшість роздрібних компаній пропонують менше ніж 12 тижнів оплачуваної відпустки по догляду за дитиною, і тільки 2% компаній, що публікують свою політику, можуть запропонувати таку ж тривалість оплачуваної відпустки, як Starbucks.
Підтримка працівників і родин
Зміни в політиці Starbucks підкреслюють важливість підтримки працівників і створення умов для їхнього кращого балансу між роботою та сімейним життям, що, на думку компанії, безпосередньо впливає на загальну задоволеність клієнтів.
Як раніше зазначало видання Investnews в столиці Японії планують запровадити 4-денний робочий тиждень для держслужбовців з метою підтримки працюючих батьків і підвищення рівня народжуваності. Цей крок також спрямований на полегшення поєднання роботи та особистого життя для родин.