Компанія NielsenIQ, яка займається аналізом споживчих уподобань, розглядає можливість первинного публічного розміщення акцій (IPO) у 2025 році. За попередніми оцінками, компанія може бути оцінена в 10 мільярдів доларів на тлі відновлення ринку IPO.
Повідомляє: BLOOMBERG
NielsenIQ, підтримувана Advent International і KKR & Co., розпочала переговори з потенційними консультантами з приводу майбутнього розміщення акцій. Однак, остаточне рішення щодо IPO ще не прийнято, і компанія, що базується в Чикаго, може вирішити залишитися приватною. Представники NielsenIQ, Advent та KKR відмовилися коментувати ситуацію.
Ріст компанії та нові придбання
NielsenIQ була придбана Advent за 2,7 мільярда доларів у 2021 році у компанії, яка раніше називалась Nielsen Holdings. З того часу компанія активно займається аналізом поведінки споживачів і допомагає роздрібним торговцям і виробникам знаходити нові можливості для росту. У 2023 році Advent також придбала німецьку компанію GfK SE, що спеціалізується на ринкових дослідженнях.
Цей крок, ймовірно, відбудеться на фоні відновлення ринку первинних публічних розміщень в США, де обсяги IPO виросли на 64% порівняно з минулим роком, досягнувши майже 40 мільярдів доларів. Водночас споживчий оптимізм і поліпшення економічної ситуації в США сприяють високому рівню споживчої довіри, що також може сприяти успіху майбутнього IPO.