Попри бурхливий розвиток штучного інтелекту (ШІ), більшість українців не використовують цю технологію у повсякденному житті.
Розподіл використання ШІ
За даними опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), проведеного з 4 лютого по 4 березня 2025 року, 64% респондентів не мають досвіду роботи з ШІ. Серед них 12% взагалі не чули про технологію, а 52% хоча й знають про неї, але ще не користувалися.
Цифри показують, що лише 26% населення активно використовують ШІ. З них 9% роблять це кілька разів на місяць, а 17% користуються регулярно, зокрема 12% щодня. Хоча 88% опитаних знайомі з концепцією ШІ, більшість з них не інтегрують його у повсякденне життя.
Відношення до ШІ
Найбільша частка регулярних користувачів зафіксована серед молоді віком 18–29 років — 54%. Серед людей старших вікових груп цей показник значно нижчий: у віці 30–44 роки він становить лише 21%, а серед людей старших за 60 років – лише 4%.
Розрив у використанні технології також спостерігається між чоловіками та жінками: серед чоловіків 23% є регулярними користувачами ШІ, тоді як серед жінок лише 13%.
Крім того, опитування виявило, що 45% українців ставляться до ШІ з побоюванням, вважаючи технологію ризикованою і здатною спричинити серйозні проблеми. Водночас 39% респондентів бачать у ШІ великий потенціал для розвитку та покращення майбутнього. Ці результати свідчать про сильний поділ думок щодо ШІ серед українців та про обережність у прийнятті нових технологій.
Нагадаємо
У попередніх публікаціях видання Invest News повідомлялось, що Google використовує незвичну стратегію для утримання провідних спеціалістів ШІ. Компанія платить співробітникам DeepMind, щоб вони не приєднувались до конкурентів.